چند سایت فروش اینترنتی رو زیر و رو میکنم.چندین روزه. قیمتها رو چک میکنم با آمازون و غیره . با دلاری چهار تومنم جور در نمیان قیمتها.دو یا سه برابر قیمت اصلی.پول زحمت کشیده رو بدم به دلال های کالا و مافیای لوازم خانگی. اخرشم معلوم نیست برسی به اون طعم و مزه ای الهی که بازم معلوم نیست کی و کجا چشیدی... 

یکی از کپسولها را میندازم تو دستگاه و دستگاه هورتی منو میکشه پایین. میفتم تو رودخونه ای از فوم و کف قهوه. 
بالاخره به آرزوم رسیدم.شنا تو کف و خامه.اون باریستاعه تو خیابون ویلا پرسید با خامه و کف زیاد دیگه؟ گفتم اوهوم و خندید.سمیر گفت گوله نمکه این پسره. منم در تاییدش گفتم که به راستی! 

مرد منقدبا پوزخند میگه: نسپرسو؟ ایتس ال ابوت لوزینگ د فان... 
این روزها همه منتقد شدن و ناله میکنن.هر جا و جوری که بخوای خوشحال باشی باز یه ایرادی توش پیدا می کنن. حتی یه جاهایی سر و کله ی اون دختره م پیدا میشه
 سمیر میگه توصیفش کن
 - از اینایی که هر دفعه موهاشون یه رنگه.پیرسینگ و تاتو دارن . ناخونای مشکی لب پر. از این گردنبند خفتیام داره 
+اوه! فقط یه چیز دارم بهت بگم :تو کار سکس هارد کوره!
 -:)) مرسی از راهنماییت
 نشد ما یه وقت خواب ببینم و به مسائل جنسی ختم نشه.با اینهمه بهتر از خواب دندون دیدنه.یه زمانی تو پونزده شونزده سالگی همش خواب دندون افتادن میدیدم و فرداش خبر مرگ یکی از فامیلامون میومد.اون موقع حالم واقعا بد بود ولی الان خوبم .بهتر از خیلی دیگه آدمای اطرافم.

پست‌های معروف از این وبلاگ