تولد یکی از بچه ها بود تو کارگاه
من کنار یکی از پسرها نشسته بودم آقای پ هم اونجا حضور داشت و هر چند سرش تو حساب کتاب بود ولی به نظر میرسید که داره حرفامونو گوش میکنه
پسره داشت درباره زن افشین(خواننده) صحبت میکرد که دیشب ماهواره نشونش داه و اینکه چقدر خوشگله و "لوند" 
سعی کردم افشین و یادم بیاد
 -همون ریش نازکه؟
 :آره.زنش شبیه مونیکا بلوچی ِ 
اوه!مونیکا بلوچی ولی تمام قد اومد تو ذهنم. یه صحنه هایی از فیلم مالنا؟ لبهای خوش فرم قرمزش با موهای مشکی ضخیم...به نظر منم خیلی خوشگله

یه برش کیک و یه چاقوی کمپ خامه ای و تو بشقاب برای آقای پ اوردن.
قیافه ی آقای پ با دیدن چاقوی گرونش که تا دسته خامه ای شده بود تو هم رفت 
-آخه با این؟؟!
 :به خدا هر چی گشتیم چاقویی پیدا نکردیم
 به هر حال به خاطر متولد کظم قیظ کرد.آقای پ مردیست با خط قرمزهای بسیار و یکی از این خط قرمزهاش وسایل شخصیشه نمیدونم چرا درک این موضوع انقدر برای بعضیا سخته.پ یه دستمال سفید نخی کاملا معمولی داره که مادرش بهش داده و اونو میندازه رو صندلی و میشینه روش.یه بار یکی از تازه واردها سردش شد و این دستمالو فرو کرد زیر در
 -نه گلدوزی داره نه مخفف اسم و این کسشرا
 :مادرش بهش داده
 -مادرش مرده؟
 :نه
 -اشکالی نداره اومد براش توضیح میدم
 این تازه وارد و دیگه کسی ندید.
 انی وی
 -لوند یعنی چی؟
 :هه هه خوب بود!
 آقای پ از سر جاش بلند میشه میاد میشینه روبروم. خیلی نزدیک جوری که نفساش میخوره تو صورتم
 - ببین! اگه بخوام مختصر برات بگم لوند کسیه که میخوای درسته قورتش بدی. از این به بعدم خواستی خودتو بزنی به اون راه بیا از خودم بپرس
 اینو میگه در حالی که داره چاقوشو با دستمال تمیز میکنه

 یه چیزی ته دلم اتصالی میکنه.یه باره به هیئت این زنایی در اومدم که میخوان غیر مستقیم از خودشون تعریف کنن. در حالی که واقعا نمیدونستم معنیشو به طور خاص یا بیشتر میخواستم بدونم مردا چه نظری دارن
 این آدم یه چیزی داره که واقعا منو میترسونه. گلف قرمزشو و مسافرت جاده ای و ماجراجویی دوست دارم ولی نمیتونم دوست دخترش باشم.

پست‌های معروف از این وبلاگ