گشنگی تعریف درستی از این وضیعت نیست.میلم بیشتر به هویج بستنی ست. ولی آب هویج گرفتن همیشه کار سختیه و من تحمل صدای ماشین آب میوه گیری و ندارم همیشه سوالم این بوده که با توجه به پیشرفت علم آیا تغیری در صدای دستگاه آب میوه گیری صورت گرفته یا خیر؟ هنوز هم صدای گاو حشری میده؟
ساقه طلایی چیزیه که تو کابینت پیدا میکنم.از ساقه طلایی متنفرم.شبیه یه سرپوشه.علامت جهان سومه. توی کیف همه ی اینایی که اتوبوس سوار میشن و حقوقشون کفاف تاکسی سوار شدن و نمیده هست. یه بار از بد روزگار تو بی آرتیای راه آهن تجریش با یکی از اینا آشنا شدم.آرنجشو کوبوند تو سرم گفتم آخ و بیانیه صادر کرد که آخ نداریم! آدمی که سوار اتوبوس میشه باید انتظار له شدن ،کوفته شدن و...داشته باشه نداری دربست بگیر ناز نازی! از قضا کاغذ قرمز ساقه طلایی از لبه ی کیف ایشون بیرون اومده بود.
حتی یه بار یکی از بچه ها گفت که علت خشک شدن دریاچه ارومیه پرتاب ساقه طلایی تو دریاچه بوده و به نظرم اومد که ساقه طلایی افیون توده هاست.یکی از بچه ها کلن نظرات سازنده ای داره. یه روز داشتم چس ناله میکردم که چرا حقوق ما فلان میلیون تومن نیست چرا ما مثل آدم زندگی نمیکنیم من م مسافرت خارجه میخوام. گفت چون مادرت دوس پسر نداره و مادر پریسا رو مثال زد که با دوس پسرش تو دیزنی لند!عکس انداخته و برای دخترش دایرکت کرده. من ولی از این فرزندهای سنتی م که از مادرهای دوس پسر دار دچار اشمئاز میشم و تصورم از یه مادر واقعی همیناس که تو سریالهای تلویزیون جمهوری اسلامی نشون میده.بعد از دوس پسر خودش میگه که دیشب عکس از گرند کنیون انداخته و بعد از چهار سال زندگی مشترک به خاطر یه اکس پولدار ولش کرده رفته آمریکا...گفتم که نگران نباش پای درد دل هر کس که بشینی این مورد براش پیش اومده!!

سر و کله ی آقای لام در این اثنا ظاهر میشود قد بلنده و لاغر ولی بسیار قوی .ضمنا بوی کراتین نمیده.انگار که کارو سختی زیاد قویش کرده باشه. پوستش برنزه و رگای دستش جوری برجسته س انگار که در حال زور زدن و فیگوره. چشماش آبیه. آبی خیلی روشن

اومده یه سری به گربه ش بزنه. گربه ی سفید و نارنجی گرد گوشه ی اتاق خوابیده.دستای قویشو فرو میکنه تو تن گربه عین یه ماساژور متبحر.گربه خودشو کش و قوس میده معلومه که داره لذت میبره. پنجول سفید گربه رو میگیره تو دستش و با شصتش اون قسمت صورتی و پاستیلی و لمس میکنه و لبخند میزنه. به نظرم که اسم واقعی اقای لام باید "کینگ آو بونز" باشه. اره پادشاه استخوانها...بونز...بونر! هاها
سمیر چشماشو از رو جناب کینگ بر میداره و به من نگاه میکنه
میگه دلش بچه ی چشم آبی میخواد.

پست‌های معروف از این وبلاگ