- به نظرت فشن ، آرته؟
: چرا که نه؟ تا شما آرتیست باشی همه چی هنره
- یه بار داشتی درباره ی این مردایی که کت شلوار هاکوپیان می پوشن صحبت می کردی
: هه...هــــــــــــــــــه آره...
- منظورت من بودم؟
: نه مگه کت شلوار هاکوپیان زنونه م هست؟
- نه ولی آخرش گفتی حالا چون من مردم این مثالو می زنم...
- به نظرت من از این جور آدمام؟
: تو کفشت مارک داره ،کانورس م دیدم بعضی وقتا می پوشی
- اوه چه دقتی کردی! اصن مارک کفش من زیر شلوارمه اصن پیدا نیست
- بعد فکر کردی من از این اسکلای بدترکیبم که واسه اینکه یه قرون بیاد روشون میرن خدا تومن پول یه کفش آدیداس چینی ِ مثلا اصل می دن که بگن ما پولداریم؟ آخرش مثلا اصلم بود می بینی رفته یه کفش بی ریخت خریده همین مدلایی که ملی و بلا شم می زنن فقط واسه اینکه مارک شو بکنه تو دماغ بقیه
بعد ش من آدم تنوع طلبی م ترجیح می دم نصف قیمت اصلو بدم دو تا کفش داشته باشم
: (:......اِاِِ من غلط بکنم نگووو جسارته

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ