نشستم تو سایت دانشگاه
هر چی آلبوم و ویدئوه دارم دان لود می کنم
خداییش اینترنت یه گیگ کجا پیدا میشه؟
حالا راست و دروغشو نمی دونم اون پایین که اینجوری نشون میده
که ذرتی کامپیوتره رو از طرف مدیریت سایت ریست می کنن
یعنی گه زیادی نخور
به هیچ جام نیست
دوباره روشن می کنم به کارم ادامه می دم
نیم ساعت بعد دوباره خاموش می کنن
ایندفعه به گه خوردن می افتم
فرتی کپی می کنم رو فلش
جول و پلاسمو ور میدارم در برم
می بینم دختر چادریه واساده بالا سرم دنبال سیستم خالی میگرده
می گم بفرمایید اینجا بشینید
چقدرم تشکر میکنه...هر هر
میرم وامیسم دم در سایت
می بینم بله جناب حراست اومده بیخ خانمو گرفته که خانوم اصلا به ریخت شما
نمیاد ...این عکس خانموا چی بود میومد!!
دیدم اوضا پسه دُممو گذاشتم رو کولم هر هر کنان زدم بیرون
همچین چست و چابک
نرم و نازک
داشتم رامو می رفتم که پام رفت تو چاله جوری پیچ خورد که خار مادرم اومد جلو داشتم
شروع کردم به فحش دادن به عدالت خدا و نظام تخمی آفرینش و اینا
تا پنجا متر اونورتر
یه بار دیگه م پام پیچ خورد
دیگه فحش ندادم
بلکه زنده برسم خونه پابلیش کنم تو وبلاگم


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ