- خانوم میدونی خیابون طالقانی کجاست؟
+ بله ،صاف برید جلو دو تا خیابون جلوتره
- خوبی عزیزم؟ دانشجویی؟
+ آره
- منم، میکروبیولوژی می خونم تو چی می خونی؟
+ ....
- رشته ی خوبیه ؟ علاقه داری؟
+ ظاهرا که خوبه
( هی میخواد دستش و بزنه به دستم که زررررررشک)
- من دارم میرم آزمایشگاه این قاطی اون کنم( یادم نمیاد یه اصطلاح پزشکی گفت)
+ چه جالب!
- اسمم فرشیده اسم شما چیه دوست دارم باهاتون آشنا شم
- چه فرقی می کنی

می رسیم طالقانی ،چراغ قرمزه
یه نگاه به هیکلم میندازه
- ورزش می کنی؟؟!!
+ !!!؟
حین رد شدن از خیابان بالاخره دستش می رسه به دستم
دستمو می گیره یه بار تریلی هیجده چرخ زیرم نکنه
هی میخواد ازم پروتکت کنه
چه پروانه ایی

- ببین من کار زیاد مهمی ندارمااا خیابون سمیه کجاست؟
+ اونجاست
- خیابون فلان کجاست؟

+ ببین! من یه اخلاقی دارم
- بگو عزیزم
- دفعه ی اول آدرس بپرسی جواب می دم
دومین بارم بپرسی میگم
ولی سومین بار.......سومین بار کتک می زنم

حالا فک کن طرف یک و هشتاد و پنج قد
وایساده عین کلاغ کفگیر خرده
هی من سعی می کنم
خندم نگیره از حرف خودم قیافه ی جدی م بهم نخوره
ول کنه بره نره خرس

می خواد بیاد بازم!
عجب رویی
می بینه محل سگ نمی ذارم بهش نمیاد
خدا رو شکر.....


هِر هِر...

نه ، من یه سوالی دارم
این چرا به من گفت ورزش می کنی؟!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ