مامانه وقتی همسن من بوده
یه بچه داشته
سکس شو داشته
کارشو داشته
انقلابشو کرده
ولی من چی
من از اون وقتی که چشم وا کردم
خوردم و خوابیدم و درس خوندم
تازه هنوزم در سه امر فوق دچار مشکلم و لنگ می زنم
همیشه این احساس و دارم که بقیه از یه چیزایی خبر دارن
یه چیزایی چشیدن، حس کردن که من نمی دونم
قبلنا وقتی می گفتن نسل سوخته یاد بومیان ماداگاسکار می افتادم
که دور کمرشون لنگ بستن و خندم می گرفت
ولی الان احساس سوختگی دارم در حد هشتاد و هفت درصد
منهای دندانها که طبعا به خاطر بودن در دهان از سوختگی در امان موندن

تازه شم
دیدی یه روزایی هست که همه برای آدم میشن لقمان حکیم
از دستک تاپ یارو که روش نوشته

Turn of your computer and
Get out of your apartment
Stop the excessive shopping
And masturbation
Prove you’re alive
If you don’t claim your humanity
You will become a static

- چَشِم !

سه ساعت فسفر می سوزونی Riddle حل کنی
جوابش اینه :

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

انصافا بهترین جمله اییه که درباره زندگی شنیدم


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ