نظرات

  1. یه دسته گل کوچیک از تو واسه خودت!
    ممنون از این که کلید باغچه تو گذاشتی رو تاقچه...قشنگ بود...حد اقل یقین کردم گلاش مصنوعی نیس
    اقتباسم نیست...لااقل مستقیم نیست...!
    هایکوآی به ای بلندی نوبر قشنگیه...

    carry on the good walk, lovvill find you, hopefully, it's all in you, mind you know it!


    تقصیر فاصله نیست.
    هیچ پروازی
    مرا به تو نمی‌رساند
    وقتی که تو
    در کار گم‌کردن خود باشی.

    **********

    من یه کابوسی داشتم از بچگی
    که هر موقع میدیدمش میدونستم که یه خطایی کردم که دارم این خواب رو میبینم!
    عجیبه ولی آخرین باری که دیدمش چند سال پیش تو ماه رمضون اونم شب قدر چند ساعت مونده به اذون دیدم
    احساسم عجیب بود
    میدونستم که قراره بمیرم و فرصتم تموم شده
    می ترسیدم،خیلی
    ولی میدونستم این قراره تو تقدیرم نوشته بشه و نمی تونم عوضش کنم
    به هر حال هر کاری و دعایی بلد بودم خوندم
    گریه کردم
    آروم شدم
    تقدیرمو عوض کردم...!
    فک کنم

    **********

    i miss you
    but i haven't met you yet
    so special
    but it hasn't happened yet
    you are gorgeous
    but i haven't met you yet
    i remember
    but it hasn't happened yet
    ……………
    …….

    .

    **********

    احساس می کنم اگه همینجوری پول کم بیاره
    و نگران سلامت دستگاههای برقی باشه
    آخر ترم عاشقش بشم!

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ