یعنی انقدر بزرگ شدم که برم دنبال سکس پارتنر؟
هر چند از هر چی شریک و کار مشارکتی عقم می گیره
یاد حرفای زنه می افتم
می گفت می خوای بدونی درخت زندگی ت چیه؟
با خودم گفتم که حالا چه فرقی می کنه چی باشه
آلبالو خربزه خیار
اصلا درخت زندگی دیگه چیه
گفتم چیه؟
گفت سرو
اُه...خوب یعنی چی ؟
یعنی اند اعتماد به نفس !
خندیدم ...اینو که همه می گن
نه...آدمای مثل تو کارای خیلی بزرگی ازشون بر میاد
منم یه جوری نگا کردم که انگار پند بزرگی ازش گرفتم
و الان درهای خوشبختی و سعادت به روم وا شده
پشت بندشم
یاد دکتر معروفه افتادم
که با هزار جور پیف پاف و خوشبو کننده می خواست
بوی سیگاری که قبل ویزیت من تو مطب کشیده بود و از بین ببره
و نصیحتم کرد سیگار نکشم
که چقدر متحول شدم
و رفتم خونه خودمو تو آینه نگا کردم
و احساس کردم دندونام زرد شده
چقدر گریه کردم واسه دندونام
که نه بابا واسه دوتا نخ سیگار نبود و یه جرم گیری کردیم خوب شد
این بود که یه مدتی رو اعصابمه که یه کاری باید بکنم
ولی هر چی فک می کنم نمی دونم چه کاری باید بکنم

نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ